Sportieve weekoverzicht #7

Googlefit week 15aug

In het sportieve weekoverzicht blik ik aan het einde van de week terug op mijn sportieve activiteiten. Hoe veel keer ben ik wezen hardlopen, hoeveel km zijn er afgelegd op de fiets en welke work-out heb ik nog meer gedaan?

Misschien is dit wel het kortste sportieve weekoverzicht ooit. Ik schaam me er bijna voor dat er slechts 1 piek te zien is…

Aantal work-outs: 1
Fietsen:  1 keer, 28.3 km
Hardlopen: 0 keer
Roeien: 0 keer
Andere work-outs: geen

Fietsen
Oeps, slechts een keer gefietst deze week. Een rondje wat ik al vaker gefietst had met als doel proberen een uur lang boven de 30 km/uur te fietsen. Ondanks een zeer goed begin waarbij ik constant tussen de 30 en 35 km/uur fiets, gaat dit natuurlijk mis. Tegenwind is het probleem niet, met wat extra inspanning kom ik daar wel doorheen. Wel een probleem is een triatlon op mijn route, waardoor ik moet wachten op een smal bruggetje. Toch stelt dit niets voor vergeleken met mijn grootste vijand, de verkeerde afslag nemen…

Toch ben ik trots op mijn rondje. Een persoonlijke overwinning is dat ik enkele fietsers in heb kunnen halen en bij anderen in de buurt wist te blijven. Uiteindelijk toch wel mijn hoogste gemiddelde snelheid met 28.5 km/uur. Maar het gevoel blijft dat dit een stuk hoger had kunnen zijn als ik niet in die woonwijk kwam…

 

Tja, een zeer slechte week qua sportieve activiteiten. Overdag veel gepland en veel stress waardoor ik ’s avonds geen motivatie meer heb. Volgende week meer van hetzelfde, maar daarna moet ik toch echt weer sportief worden!

Geef een reactie

