Sportieve weekoverzicht #8

Googlefit week 21aug

In het sportieve weekoverzicht blik ik aan het einde van de week terug op mijn sportieve activiteiten. Hoe veel keer ben ik wezen hardlopen, hoeveel km zijn er afgelegd op de fiets en welke work-out heb ik nog meer gedaan?

Als dansen op feestjes een sport is, zou ik deze week zeer sportief geweest zijn. Helaas telt bier drinken niet als sporten in de wereld van de fitgirls, dus moet ik het doen met dit deprimerende overzichtje. Maar ik heb wel iedere dag mijn stappendoel van 8.000 stappen ruim gehaald. Dus wel genoeg beweging gehad gelukkig.

Aantal work-outs: 2
Fietsen:  2 keer, 38.7 km
Hardlopen: 0 keer
Roeien: 0 keer
Andere work-outs: geen

Fietsen
Een goed voornemen deze week na aanleiding van een aantal anderen: op de racefiets naar de Willem Alexander Baan. Helaas kon dit alleen op zaterdag, dus dat heb ik dan maar gedaan. Niet supersnel gefietst uiteindelijk, vooral ’s ochtends kwam ik amper vooruit doordat ik weinig energie had. Ondanks dat dit het enige sportieve momentje was, kan ik er verder dus ook kort over zijn. Puur als transportmiddel lekker in de buitenlucht met een stukje mooie natuur. Helaas de dag erna toch weer de auto moeten pakken want ik mocht weer spullen vervoeren.

Nu de stressvolle weken voorbij zijn, ga ik een paar dagen ontspannen in Zeeland. Ik voel me zwakjes, dus komende dagen ga ik rustig aandoen en waarschijnlijk woensdag een keertje hardlopen. Na deze onsportieve weken, wordt het tijd om weer in het ritme te komen. 

Geef een reactie

