Sportieve weekoverzicht #9

Googlefit week 29aug.PNG

In het sportieve weekoverzicht blik ik aan het einde van de week terug op mijn sportieve activiteiten. Hoe veel keer ben ik wezen hardlopen, hoeveel km zijn er afgelegd op de fiets en welke work-out heb ik nog meer gedaan?

Het worden ondertussen best wel falende weekoverzichten, met gemiddeld slechts één piek per week. Oeps, maar nu ik mijn trainingsschema heb voor komende maanden, zal dit artikel weer een stuk interessanter worden met ongeveer vier trainingen per week!

Aantal work-outs: 1
Fietsen:  0 keer
Hardlopen: 0 keer
Roeien: 0 keer
Andere work-outs: wakeboarden

Work-outs
Afgelopen week had ik het plan om te gaan hardlopen. Uiteindelijk is dit niet gelukt om verschillende redenen. De belangrijkste reden: ik kon afgelopen week 3 middagen met een speedboat mee en heb dus afgelopen week meerdere keren op de Jobe Omnia gewakeboard. Op dinsdag heb ik redelijk lang gespeeld met dit board, op donderdag slechts een kwartiertje. Misschien niet echt een complete work-out, maar wel echt fun!

Jaah! Eindelijk ga ik uit mijn sportieve dipje komen. Met mijn trainingsschema voor komende maanden haal ik zonder moeite de drie trainingen per week. Waaronder dus ook roeien en hardlopen. Het nieuwe studiejaar ga ik in ieder geval sportief beginnen. 

Geef een reactie

